Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

Πως νοιώσατε? απαντήστε και κερδίστε

Πόσο τιμωρημένος ένοιωσες διαβάζοντας της προηγούμενη ανάρτηση?
Απαντήστε και κερδίστε δωρεάν τα άλλα 

Α) Σαν να μου έπιασαν το όσχεο με συρραπτικό πάνω στα μπούτια και να με ανάγκασαν να κάνω σπαγγάτο
Β) Σαν να μου έβαλαν δυναμιτάκι στην άκρη της ουρήθρας
Γ) Σαν να μου απαγόρεψαν να δω τσόντες στο διαδίκτυο για 3 ώρες
Δ) Σαν να έκανα μπάντζι τζάμπινκ δεμένος από το τιτς-πίρσινκγ μου
Ε) Σαν να έπεσα από τον τρίτο όροφο με το κεφάλι πάνω σε ένα αμμώνι
Ζ) Σαν να μου είπαν πάρτο και μετά να μη μου το έδιναν
ΣΤ) Σαν να έφαγα μαγειρίτσα, που δεν την έβρασαν
Η) Σαν να περπατούσα στο δρόμο και να μου πετούσαν χρυσελεφάντινα γαρύφαλα
Θ) Σαν να μου έκαναν το μαρτύριο της σταγόνας με σάλια δράκου του κομόντο

Απαντήστε τώρα και κερδίστε ένα κιλό σαρδέλες καθαρισμένες, σε ξεκαθάρισμα λογαριασμών με γαύρους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου