Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

Ερωτήσεις που ΕΣΕΙΣ μου κάνατε

Συμβουλάτορα Σιμβίκιε,

Είμαι η Σοφία, 20 χρονών, από Αμαλιάδα Λακωνίας, και έχω αλυσίδα περίπτερων. Τα έχω έξι χρόνια με μια καλή κοπέλα και σκεφτόμαστε να χωρίσουμε. Πιστεύεις πως είναι καλή ιδέα να επεκτείνω τι δραστηριότητές μου στο χώρο των περίπτερων κάνοντας φραντσάιζ?

Αγαπητή Αμαλία,

Αν και δεν σε ξέρω νοιώθω ότι μπορώ να σε εμπιστευτώ. Στο ντουλάπι κάτω από τον νεροχύτη έχει πιάσει μούχλα. Στάζουν οι σωλήνες αλλά ντρέπομαι να το πω στην σπιτονοικοκυρά για να μην την στενοχωρήσω γριά γυναίκα και μείνει στον τόπο. Δεν έχω μιλήσει σε κανέναν, ιδιαίτερα δε, το κρύβω επιμελώς από ανθρώπους που δεν ξέρουν πως η πενικιλίνη έχει ήδη ανακαλυφθεί. Ένας τέτοιος τύπος είναι ο ανιψιός της.
Πιστεύεις πως πρέπει να της το πω ή θα ρισκάρω απρόσκλητες μεταμεσονύχιες επισκέψεις εξοπλισμένων κυνηγών μούχλας?

Δεν μου απάντησε ποτέ, γιατί προφανώς κατάλαβε πως η λύση στο πρόβλημά της ήταν πολύ πιο απλή από τη δικιά μου. Ένα μήνα μετά διάβασα στο ιντιμίντια πως την συνέλαβε η αστυνομία γιατί προσπαθούσε να περάσει τα σύνορα με ενάμιση κιλό ινδική καρύδα κρυμμένη μέσα σε 50κιλους σάκους με ηρωίνη. Αυτό δεν πειράζει. Την άφησαν ελέυθερη με το ελαφρυντικό ότι δεν το έκανε αυτή.


Ψυχολόγε και φίλε Σιμβίκιε,

Είμαι η Ντορέττα από Περαία και σκέφτομαι να μετακομίσω στον Πειραία. Ο λόγος είναι πως μια μέρα άφησα ξεκλείδωτο το αυτοκίνητό μου μάρκας τογιότα, και μου το κλέψανε. Τώρα που μου λείπει τογιότα, αλλά δεν μπορώ να εγκαταλείψω και την Περαία θα πάω θα πάω στον Πειραία για να γεμίσω και τα δύο κενά.

Ντόρα,

Σου έχω πει έξι φορές να μην είσαι ψυχάκι και να με αποκαλείς με το κανονικό μου όνομα "Σιμβικωτής".
Κατά τα άλλα σου υπενθυμίζω πως είσαι ένας φανταστικός άνθρωπος με έφεση στο σκοράρισμα και πως η απόφαση που πήρες είναι παραπάνω και από ευφυής. Ειλικρινά αν και είσαι ψυχωτική υποχόνδρια με μεγάλη μύτη, δεν σε ζηλεύω. Σε θαυμάζω. Εύγε.  

Υ.Γ Όταν έφυγες προχθές από την συνεδρία μας, άφησες τις πτυχώσεις του ριχταριού υπό γωνία 25 μοιρών μεταξύ τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου