Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014

Όταν βαριέμαι

Όταν βαριέμαι, για να ξεβαρεθώ πετάω ενθύμια και δόρατα
Βάφω τις κουρτίνες στο χρώμα λαρδί

Βάζω ζάχαρη σε ένα δόντι
χαλάει λίγο
μετά βάζω κι άλλη
χαλάει κι άλλο
σε μερικούς τέτοιους κύκλους
έχω πλήρη πρόσβαση
στον εγκέφαλό μου
από το στόμα

Και έτσι για να ξεβαρεθώ
βάζω την γλώσσα μου
και γλύφω το οπτικό μου νεύρο
και βλέπω τις κουρτίνες
σε χρώματα πασχαλινών λαγών

Μια φορά η Ευδοκία πήγε κάμπινγκ
έστησε την σκηνή της
κοιμήθηκε
Ξύπνησε κάθιδρη
η σκηνή είχε πέσει πάνω της

Τώρα στο σπίτι της Ευδοκίας
δεν μιλάνε για σκηνή
μιλάνε για την πιθανότητα
να πέσει το σπίτι να τους πλακώσει

Όταν βαριέμαι κάνω κατακόρυφο
αφού ξύσω τα τοιχώματα της μύτης μου
η πενιχρή αιμορραγία είναι αρκετή
αν θες να φτιάξεις πεταλούδες
απαλό ροζουλι σε καμβά zewa
ΑΙΜΑ-ΜΥΞΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου